Mommyishome biz de şu an böyleyiz, ben dişe veriyorum.
daha önceleri uyku saatimiz maksimum akşam 8 idi, şimdi 9u buluyor çok rahat. 19.30 gibi odaya geçip, gece lambası açıp yatakta uzanıp hafif oynuyorum onunla, ağlayınca kucağıma alıyorum, uyku sinyali verdiği gibi de yatağa bırakıp, emzik ve uyku arkadaşını verip uyumasını bekliyorum yanında. Dediğim gibi yatağa erken geçin, ne kadar erken odaya girerseniz o kadar erken uyuyorlar.