Erencinarinannesi Bhr12- 6 aylıkken tadımlardan sonra başladım yani 7. Aya falan denk gelmiştir her yemeğine koyuyorum mutlaka
Bgmbgmbgm Bhr12- ben sulu yemeklerine 1 diş koyuyorum başından beri. Soğanla beraber bi çeviriveriyorum. Köftesine filan da rendeliyorum.. lezzet katıyor. Piştiği için bi problem yaşamadık
Blknss12 Bhr12- ben 7.ay girdiğinde direk corbalarina koyup verdim üç gün kurali falan yapmadım sarımsak için. Hâlâ da küçük bir diş koymaya çalışıyorum her yemeğine
Elisibel Kızım şuan 10 aylık hergün çorbasına 1 diş sarımsak ve 1 soğan koyuyorum soğanı arpacık beyaz soğanlardan aldım tek kullanımlık olsun diye çokta seviyo kızım kolikti gaz yapmadı ama soğan sarımsak