Beyzanur25 Arkadaslar sm mama nerde satılıyo ve fiyat nedir? Lütfen yardımcı olun. Memnunmusunuz bu mamadan gaz falan yapıyo mu
meleksalihkul Beyzanur25 e bebekten aldık biz Ama memnun değiliz bebeğime çok gaz yaptı ve kabız olduk doktor kullanma hummana markasını kullanın dedi onu aldık deneyecez
Beyzanur25 meleksalihkul hım bnde humana kullandım doktor onu tavsiye etti ama böule sürekli su gibi cıkarıyo du o yızden değişmek istiyorum
ikos58 Beyzanur25 kusan bebekler için daha koyu kıvamlı ar mamalar kullanılıyor isterseniz onlara bakın
Ertugrulunannesi koyu kıvamlı mamalar var canm onlardan alman lazm bizimkide yarısını iciyor yarısını ustune döküyor mama degistirdik koyu kıvamlı mama kullanıyoruz bi sorun olmuyo cıkarma konusunda agzında mama varken uyuyakalrsa o çıkıyor yada fazlasnı ckartyor arada bide benden sana tavsiye ağzından gazını ckarmadan yatırma yoksa kusar agzndan gazı ckarsa kusmuyor