İyi akşamlar annelerim yiyenim 30 haftalık prematüre bebeğimiz doğdu kafayı yemek üzereyim iki saatte bir stel çayı bestlak damla ve her biri 10 dakika sağıyoruz ama asla gelmiyor süt doğum yapalı 3 gün oluyor başka bildiğiniz yapabileceğimiz şeyler warsa soyleyin lütfen