Guliz21 Merhaba hanımlar biz Diyarbakır’da oturuyoruz izmire gitmeyi düşünüyoruz ananemize herkes cok karışıyor hasta olur cocuk dışarı çıkartılmaz sizce hasta olur mu 3 aylık şuan
Lliya Guliz21 yani olur mu olmaz mı bilemeyiz . Kalabalık mikroplu bi ortama girerseniz mikroptan hasta olabilir ama hasta olacak diyede sürekli uzak duramayız soğuğa karşı koruduktan sonra birde kalabalık yerde çok uzun tutmadıktab sonra gidebilrisiniz bence izmire selam🙋🏼
Selelay Guliz21 çocuk dışarı çıkartılmaz ne demek yahu🙈 mahkum mu bu çocuk niye çıkmasın ? Hiç de bişeycik olmaz dinlemeyin kimseleri, aksine dışarı çıkmamak hasta eder bence çocuğu , azıcık oksijen güneş alsın💖
Guliz21 Erselinannesi doğru söylüyorsunuz kocamın ailesi cok müdahale ediyor o yüzden arada kaldım açıkçası
Tosbikim_351218 Selelay çok doğru ben doğduğundan beri çıkmıyorum kzım iki aylık ve ev doğalgazlı ve hep 23 derece de ama ona Rağmen kızımın akciğeri enfeksiyon oldu hastanede yattık 5 gün ve şimdi de burnu tıkanık hapşırıyo nasıl oluyo anlamıyorum ama evin havasından oluyo ne kadar havalandırsak ta dışardaki temiz hava gibi olmaz ama eşime anlatamıyorum hava soğukmuş bimem neymiş
Deletedmom201 Evet çoğumuzun büyükleri aynı şeyi söylüyor, ama doğru olduğunu düşünmüyorum güzelce giyindiyseniz ne terleyecek kadar kalın ne de üşeyecek kadar ince ve de yoldaki konforunu sağlasanız hiç birşey olmaz
Guliz21 Deletedmom201 cok karıştıkları için benim ailem İzmir’de oturuyor gitmek zorundayım ama bir ton laf ediyorlar
Deletedmom201 Guliz21 aranızı bozmadan tamam dikkatli oluruz diyerek gidin Sonuçta ne kadar karışsalarda çocuk sizin çocuğunuz sizden daha iyi kimse düşünemez ☺️ Ailenizin yanına gitmek dizesi iyi gelecektir şimdiden iyi tatiller 👋
Deletedmom324 Guliz21 hahahaa hazirlayin valizleri 😂 Ben her gun sokaga cikamasam bile balkona cikariyorum bebegimi en az 20 dakika. Zaten Diyarbakir daha soguk degil mi Izmir’den? Soguk hasta yapmaz mikrop hasta yapar. Onlemınızı alırsınız gidersiniz oh mis ☺️
Zhnce Guliz21 biz 45 günlükken 12 saatlik yola gitmiştik tabi dinlene dinlene Genelde emip uyumustu sıkıntı yaşamadık Sadece kaynanam hastaydı söylemedi bize onlara gittiğimizde oğlum ondan kaptı grip olmuştu
Arelll Guliz21 42 günlüktü İzmir den Adana’ya gittik g bişey olma Allah’ın iZniyle. Elbet hasta olcak bebeklerimiz ama tedbiri de elden bırakmayalım tabi.
Ftmsnny Guliz21 İzmir e geliyorsunuz birde. Hadi İzmir’den Diyarbakır a gidiyor olsanız tamam anlarım ama ilginç yani. Buralar birkaç gündür yaz gibi
dilanbartos Guliz21 doğduğundan beri çıkmadığımız gün sayısı 8. 4,5 aylığız. Hasta olduğu saat sayısı 12.
Deletedmom200 Guliz21 şehir havası çarpar derler de İzmir çokta soğuk bı şehir değil bildiğim kadarıyla ilk gün belki sıkıntı olabilir de alışır bebeğin oranın havasınada korkma bisiycik olmaz Allah'ın izniyle ki hasta olacaksa ewde otururken bile hasta olur
thelake Guliz21 benimki 4 aylikankara sogugunda cikiyorum dışarı cok biliyorlar hastalanacak cocuk evdede hastalanir
Sulegorkem Guliz21 valla çok soğuk bir yerden daha sıcak bir şehre gidiyosunuz orda hastalanmadıysa izmirde neden hasta olsunki kızım 4 aylıkken istanbuldan marmarise gittim 1 ay kaldım ordan evime döndüm 15 gün sonra Ankaraya gittim orda 1 hafta kaldım ordansa yozgata gittim çok şükür hasta falanda olmadı yani dikkat ettikten sonra niye hasta olsunlarki yani