anneadayi06 Faros Orzo diye bi marka aldık. Modeli ikeanın antilop modeline benziyor ve memnunum fazlasıyla işimi görüyor. Portatif pratik bişey ama bence 2 sıkıntısı var.
- Çok hafif. Hafif olması güzel avantajlı taşınması açısından (oğlum üzerindeyken bile taşıyabiliyorum) ama benim ki aşırı hareketli, üzerinde doğru düzgün sakin durmuyır habire poposunun üzerinde zıplıyor. Devrilcek diye korkuyorum 🙄
- Önünde kitap, tablet, telefon vs. bişey koymak için bi aparat var çok gereksiz 😬 onun yerine çıngırak olsa daha güzel olurdu. Bilememişiz 🤷🏻♀️
Aslında ben şu sonradan çalışma masası olanlardan alcaktım ama eşim istemedi. Sonra bunu beğendik keşke onu alsaydık 😅