Z44 6 aylik bebegim var bazen sahip veriyorum memeyi almadığı için bu aralar sagdigim sütte hic yag olmuyor biberon bile tertemiz oluyor oncedne biberon cok yaglaniyordu. Neyden kaynaklı olur bu bilen var mj😪 yagsizken doymaz bir de di mi bebek
aselimbalkizim Z44 ön süt sağmaya başlayınca ilk gelen süttür ve yağsızdır şeffaf gibi hatta biraz ama arkasından yağlı sütün gelmesi lazım ne kadar süre sağıyosunuz bir memeyi 20 dakika tutun deneyin evet yağsız ön sütle yeterli kilo alamayabilir bebek