Dstan Arkadaşlar 40. Günümüz bundan sonra nasıl olur hayatımız huyları değişir mi ya da neler değişir
Rubab_Mommy Dstan Seni kokunu tanimaya başlar.Daha az uyur.Yenidogan kiyafetlerinden yavaş kurtulur.Gulumsemeye başlar☺
Tugcecivan Bmarya vala mi :) benim tek umudum kirkinin ckmasi yeter artık degssin vala gündüz uyur gece uyumaz saat 3de bı kalkar 7 8e kadar uyumaz vala delrtcek beni 😒 değişir mi gervekten uyku düzeni falanda degstimi cnm
Tugcecivan Bmarya benim bebek bazen sadece bende ağlıyor diğer herkeste susuyor gibi hissediyorum bazen diyorum kesin beni sevmiyor zamanla alisiliyormu ? Benmi bu lahusaliktn falan öyle hissediyorum
Bmarya Hazallllllll valla uyku düzeni değişmişti bizim. Geceleri daha rahat uykuya geçti. seni daha daha tanımaya başlıyor ve bunu hissediyosun gözlerinden bile anlıyosun 😻
Mom35 Dstan Aslında bebeğin huyu değişmiyor sen bebegini anlıyorsun. Ne istediğini, nasıl rahatladıgını, ne zaman uyuyup açıldığını.. Sen ona ayak uydurmaya başlıyor alışıyorsun. O da sana alışmaya başlıyor. Yoksa bebek yine aynı bebek ☺️
Krsmngl Dstan valla biley değiştiği yok bence benim kızım çok uyurdu 40 dan sonra değişir uyumaz diyip durdular hala uyur😂 uyumayanada 40 dan sonra değişir ıyur derler. Ağlayana 40 dan sonra artık ağlamaz derler de derler 😂