SeymaKaya bende 6 aylıkken yaptırdım 9 gün sonra yürüteçe bindi öyle kolay atlattık❤️ Önerilerim mutlaka lazer sünnet tercih edin estetik dikiş olduğundan emin olun ben oğlumun sünnetinde yanındaydım çok eğlenceli geçmişti😇 bakımına çok dikkat edin doktorunuz anlatacak size ılık suya oturacak bebek sünnetten sonra ona çok dikkat edin çişini yapınca biraz bekletin o çiş sayesinde iyileşiyor kesinlikle ıslak mendil kullanmayın ❤️❤️❤️