SeymaKaya inşallah iyi geçer. Üç aylık bebeğim. Biz de dün sünnet ettirdik. Lokal anestezi yaptılar bebeğimi uyuttum öyle sünnet yapıldı.Sünnet süresince hissetmediği için uyanmadı.Şimdilik çok şükür bir sorun yok. Karton bardak kesip koyuyorum antibiyotik merhem,ağrı kesici merhem sürüyorum ve popodan fitil veriyorum. Arada huysuzlanıyor ama öyle çok fazla değil. İnşallah yakın zaman da iyileşir. Siz de endişelenmeyin gayet hızlı ve kolay geçen bir işlem. Şimdiden geçmiş olsun 🤗