Mama sandalyesi almadan önce kullanıcı yorumlarını incelerken Ikea antilop için çok dar oldugu belli bir süre sonra çocuğun içinde rahat hareket edemediği ile ilgili bir kaç olumsuz yorum görüp almaktan vazgeçmiştim. Ama o yorumlara karşılık bir kişi de öyle olmasinin iyi birsey olduğu kolayca kalkamadiklarindan çocuklar icin daha güvenli olduğunu söylüyordu. Yinede farklı bir alternatif de aklımda olduğu için almadım. Kullananlar varsa bu durumu değerlendirebilir mi? Gerçekten sağlamlığı, güvenligi nasıl? Rahatça kalkamiyorlar mi gerçekten? Yada Ikea antilop gibi oturma alanı dar,hareket alanı kısıtlı farklı önerileriniz olursa onlara da açığım. Mama sandalyesini değiştirmem gerekiyor. Suanda oğlum 10aylik bugün mama sandalyesinin tepsisine çıkarken son anda yakaladım ve bu bahsettiğim olayin gerçekleşmesi 5sn bile sürmedi. Normalde de hiç yalnız bırakmıyorum zaten onda. Sadece oturduğum yerden arkama dönüp tezgaha yoğurt kavanozunu koydum,en fazla 5sn sürmüştür bunu yapışım oda maksimum yani. O kadar kısa sürede o kilidi nasıl açip kemerlerden kendini kurtardi, nasıl ayaklarını toplayıp sandalyede ayağa kalktı da ordan tepsiye adım attı hala aklım almıyor. Ne güzel yürüyor hareketlendi falan derken inanılmaz korkmaya,bu kadar erken ayaklandigi icin tedirgin olmaya başladım. Hergun yeni birşey çıkartıyor. Yakında huni ile dolasicam evde. Hiç normal şeyler yapmıyor son gunlerde. Tertemiz delirecegim sanırım.