Bulut54 Direk zeytinyağı vermenizi önermem yutamayabiliyorlar, sütünüzle biraz karıştırıp verin ya da mamasıyla öyle daha güzel içiyorlar. Ben biberona üç beş çay kaşığı kadar sütümü sağar biraz da zeytinyağ koyar karıştırıp öyle içirirdim tabi kaşıkla da yapabilirsiniz.