Ne kadar guzel vermissinz yaa…darisi başıma. Hep zayif biri olmuşumdur ta ki 3.bebegime kadar …dogumdan sonra hemen verdim ama üstüne 2 ayda 3 4 kilo aldim ve vermek istyrm vucudumun sekli degisti bicimsizlestim cok üzülüyorum bu duruma…emzirdigim icin diyet yapmak istemiyrm sutum azalir kkorkusu var ve istahim acik maalesef … ek gidaya fln geçince yazin başlarım diye umud ediyrm ..sizi okumak iyi geldi demek dikkat ederek bn de vereblrm..hamilelikte pek almadim zaten herkes sasirmisti