Kızım 2ay 24 günlük devit 3e başladığımızdan beri kızım 2 3 günde bir yapıyordu oda artık aglayıp kıpkırmızı oluyordu ıkınmaktan benim yardımımla yapıyordu. Geçen hafta anneme gittim kalmaya damlayı almayı unutmuşum 2gün vermedim 3.gün kızım tuvaletini kendisi yaptı hemde günde 1defa yaparken ogun 3defa yaptı. Sonra ertesi günde öyle yaptı derken 5gün kzım çok güzel yaptı tuvaletini. Sonra eve döndük damlayı verdim gene aynı aldı 3.gün kızım yardımımla yaptı. Daha önce yaşayan varmı? Farklı bir dvitamini varmı bebeğime kullanabileceğim.