Merhaba güzel anneler 🖤
Oğlum 16 aylık oldu. Gündüzleri tek uyku yapıyor. Bende onunla beraber yatıyorum yani sessiz ortamda uyuyor. Ama geceleri 22:00-22:30 arası uyuduğu için evde resmen sessiz, sinema çeviriyoruz 😑😑 gürültüde uyutmak için gecmi kaldık. Uyku sorunumuz vardı önceden aman uyusun diye sessiz duruyorduk. Ama artık çok sıkıldım wc kapısını açarken bile ağlamaya başlıyor 🥺 uykuya dönmesi sallamak yarım saat. Öneriniz varmıdır? Radyo alsak odaya ise yararmi? Bilemedim 🙏