ysra60 atak aslında kötü bi anlam ifade ediyomuş gibi görünse de bebeğimizin dünyaya ayak uydurması alışması demek her atak bir adımdır her birinde yeni şeyler keşfeder yeni beceriler geliştirir ve bu herşeyden bihaber dünyaya gelen bünyesine biraz ağır gelir ağlamalı krizlerle geçirir 😊🤗 ilk 20 ayda 10 ayrı sıçrama yaşıyolarmış ve bu 4.aydaki en uzunu 35 günlük biraz daha sıkıntılı uyku gerilemeleriyle geçiyomuş 🙉