ysra60 Şöyle. Bekar iken bunu devamli alışkanlık haline getirmistim. Spor yapıyordum. Sonrasında doğum oldu derken. Doktoruma sorduğumda tarcinlk kahve içsem? Yağ yakarken vücudumdaki sütten olmak istemiyorum diye. O da bana, tarçını yaptığın kekin içine bile koy zararsız masum diye belirtmişti. Sütümün artıp kalitesini dengede tutacağını, tatlı isteğim varsa bunu bastiracagini. Şimdi tekrar başladım dediğim gibi. Sabah aliskanligim kahve içmekti hep. Aç karnına içiyorum. Bazen hindistan cevizi yağı bazen tarcin ekleyerek. Misal 6 da içip 12ye kadar aç olmuyorum. Sonra kahvaltı derken gün içinde yine tekrarlıyorum.