KahramanAnne Fyza 5 buçuk Aylığız Mamayı zorla içiyor asla içmek istemiyor yani mamayı mı istemiyor biberonu mu istemiyor onu da hala çözemedim uykunun arasında verebildiğim kadar veriyorum uyanıkken de zorlarsam eğer içiyor
Busegokce Fyza sürekli red yaşıyoruz. O kadar yaptığım mamanın haddi hesabi yok. Artık açlıktan ne zaman bassa çığlığı ancak o zaman yapıyorum. Önceden aç kalmasın diye dayatiyordum. Ama boşuna. 7 aylık ve 90-120-140 gidip geliyoruz. Bazen 60 bile zorla. Sizde zorlamayın yipranirsiniz. Ben öyle bir gaflete dustum stresten 47 kiloya düşmek de cabası. illa ki kendide dayanamacaktir acıkıp
Serpilnese Fyza Meme + mama gidiyoduk. Gece sadece yatmadan bir kez veriyodum. Bazen 60 bazen 90 cc içiyodu ama artık onuda içmiyo. Sürekli diliyle ittiriyo emmiyo meme istiyo. 3 ay 4 günlük.
Busegokce Fyza Tabi ki öyle. Mamayi içmesi gerek malum anne sütü yok. Ama şöyle zorlamiyorum artık. Gün içerisinde ek gıda da olunca, iyice mamayı red ediyor. İlla ki ek gıda doyurmuyor sonra mesela mama diye basiyor çığlığı. O zaman yapiyorum 180 bitiriyor.