Bebeğim iki aylık bir buçuk ay hipp kullandık. Günde bir kere kakasını yapıyordu. Ancak çok çabuk acıktığı için sma optiproya geçtik.12 gün oldu geçeli. Artık daha az acıkıyor ama kakasını 2-3 günde zor yapıyor artık. Böyle olması normal mi mamayı mı değiştirmeliyiz sizce?