Merhaba
3 aylik bebegim var ve kalbinde 7 mm delik cikti kücük degil ama büyükte degil diyorlar , dogdugundan beri memeyi tutmadi sagarak veriyorum ama bu durum cok yorucu olmaya basladi memeye alistirmak istiyorum ama cok agliyor yoruluyor kalp hastasi icin cok yormakta istemiyorumm kalbi delik olupta bebegini Emziren var mi yda sgarak veren sizin tecrübeniz nedir ne yapmami önerirsiniz ?