Hayırlı akşamlar kızlar bebeğim 2 aylık ve çok kusuyor neden olabilir ve nasıl geçer sizce ? Fazlasını atıyor diyecek olanlar çıkabilir ama az bir miktar değil kustuğu baya fışkırtıyor .. doktora da gittik ama bi sonuç alamadık . Belki burda aynı şeyi yaşayıp atlatan arkadaşlar vardır diye düşündüm . Geçsin bu durum bi an önce 😔