Arsel üfürüm bir hastalık değildir.. bir kalp hastalığı belirtisidir.. kızım doğdu ve 6 ay boyunca her muayenede hafif üfürüm var diyordu çocuk dr’muz .. 6 aylıkken çocuk kardiyoloji gittik kalp kapakçıklarımızda problem çıktı ömür boyu sürekli gözetim altında olmamız gerekiyor..kiminde kalbinde delik çıkıyor kiminde başka kalp hastalıkları.. kesinlikle ihmal edilmemesi gereken bi durum