Sarikuzumalp 2121sltn 11 aylıkken çıktı ilk dişimiz 😊 geç olunca rahat çıkar diyorlardı öyle oldu cidden hiç ağrı sızı huysuzluk ateş vs yaşamadık. Geç oluyor güç olmuyor yani endişe etmeyin çıkar daha zamanı vardır 😊
kagan1 2121sltn canım bençm oglum da 8 aylık hiç dişimiz yok daha vakti vardır bekliyoruz endişe etme yani
Naciyedinc Bugün bi post okudum 10 aylık olmuş bebeği ve yeni diş patlamıştı. Bence gayet normal her bebek farklıdır ve hepsinin bir zamanı vardır :)❤️
Bgmbgmbgm 2121sltn 9buçuk aylıkken çıkardı benim kızım 2 tane alt diş :)) 1 yaşına geldik nerdeyse başka da yok:) uZun bi süreç bu diş çıkarma..
Girisimci 2121sltn 18 aylıkken ilk dişim çıkmış. Maşallah çok sağlamdır. Benim bücür de 8.5 aylık diş yok. Annesine çekti heralde. Endişe etmeyin.
Blt2020 Benim kızımda 15 aylık ilk dişini çıkarmıştı.Diş genetik oluyor sanırım.Eşim geç çıkarmış ilk dişini.Oğlumda 7 buçuk aylık hala yok bizimde ☺️Geç çıkarması her zaman daha iyi 😌
eliztossmom Deren_Hatun ya biz 1 tane çıkardık 2. Hemen çıktımı nerdeyse 20 gün oldu belirti çok ama 2. Diş yok
aysegul_gulec 2121sltn benim kızımda bu ayin sonunda 9 aylik olacak yeni dış çıkardı 1 hafta olck bir haftanin icinde iki dis birden cikardi, bende gec kaldi diye uzuluydm şükür cikarmaya başladı, ve rahat cikardi oyle huyszluk ateslenme olmadi 🤲