Taha özel hastaneye doktora götürüyorum ayda bir kere. Aşıları özel hastanede ücretsiz olmasına rağmen sağlık ocağında yaptırıyorum çok güzel ilgileniyorlar çünkü sağolsunlar ❤️ Eminim özel hastanedekilerden daha az can yakıyorlardır( hem kan alımı hemde aşı vb. olsun)