Kızlar 3 ay 27 günlük bebeğim 1 haftadır gece uykusuna dalarken özellikle çok sıkıntılı (4.atak) ama bugün farklı olarak ağlıyor uykusunda sürekli . Normalde 7.30 da uyuyan bebeğim 5 kere uyandı 9 a kadar ağlayarak. Ama böyle içli içli duygu sömürüsü yapar gibi bi ağlama. Ateşi falanda yok. Sebebi ne olabilir? Sizin uyutma yöntemlerinizi dinlemek isterim. 🙏