Umudum Akrhnm İlk tüp bebek kadar maliyetli olmuyor dediler ama ilaç parası zaten insanın canına tak ediyor🙂
Lorex42 Umudum 8 sene sonra kızımızı kucağımıza 2nci Tüp Bebek denememizde aldık. Rabbim evlat sahibi olmayı herkese nasip eder inşallah. Çok farklı bir duygu. Kimse umudunu kaybetmesin. Az büyüsün 2nciyi deneyeceğim :)