Arkadaşlar dün antibiyotik kullanmıştım emziren anneler içe bilir demişti doktorum fakat sabah bi kalktım gözlerim şiş vücudum kırmızı yan etki yaptı galiba doktora gittik emzirdiğini için bir şey yapmadım eve gönderdi ilacı bırak dedi ama gözlerimin şişliği geçmedi kaşıntımda geçmedi bilgisi olan yada başına gelen var mı ne yapmalıyım geçer mi bilgisi olan bilgilendirir de sevinirim