Gizeminannesi_04 Kızlar ben hamileyim emzirmiyorum fakat göğüs ucum yarık çatlamış gibi neden ya? Bide böyle top top kabuk atıyor gibi bir şey elimle soyuyorum yine aynı bide çok hassas acıyor? Sizin de böyle mi? Napcam nasıl geçecek
Arinim72 Gizeminannesi_04 oynamayın daha kötü olur.ben hamileyken oynadım doğumdan sonra göğüs uçlarım mahvoldu. Bebeğime süt verince çocuklar gibi ağladığımi hatırlıyorum kullanmadığım krem kalmadı. O kadar kötü olmuşlardı ki ta ki gümüş koruyucu aldım 3 günde iglesti çok şükür. Şuan bebeğimi aşkla emziriyorum. Gümüş kapaklarını tavsiye ediyorum şimdiden kullanamaya başla derim 😍
Merve_Kumsal90 Hamileyken göğüslerde hassasiyet olması normaldir. Lansinoh kremi şimdiden sürmeye başlayın derim. Ya da doğal zeytinyağı sürebilirsiniz