Nohutannesi Dogabebekkk eller ayaklar soğuk olabilir bebekte. Enseye ve göğüse bakabilirsiniz kontrol için. Sıcaksa sıkıntı yoktur
Bugdu Dogabebekkk canım ben 3 doktorada sordum ev derecesi 22 en fazla 24 olması gerekiyor dedi nemde 30.45 arası 18 derece bebek icin cok soguk bizim ev sabahta aksamda aynı derecede yanıyor 23 derece hep
89Kbr Bugdu tatlım yaz gibi takılıyoruz evde biz tshirt şort, bebe bi zıbın bi de pijama.. evet hani sıcak çok önerilmez bebeler soğuktan değil de terden,rüzgardan hasta olur derler.. dengesini kurduk biz şükür şimdilik iyi gidiyoruz
Bebegimm42 Dogabebekkk benim bebeğim de 3 aylık ama ev hep 23 24 derece 21 soğuk gibi geldi çok kalın giydirmem de
gulcanalbayrak01 Bizim evin ısısı da gece gündüz 24 27 derece arasinds oluyor ben genede usuyecek diye korkuyorum 3 aylık olicaz sizve nasil giydormeliyim ben yeleğini falan cikartmiyom genelde iki kat giydiriyorum altinida ustunude. Nasil giydirmeliyim bilgilendirir misiniz🤗
1prensAnnesii Bebegimm42 bi tane sıfır kol zıbın bide ince penye giydiriyorum ama alt olarak külotlu çorap ve yine ince pijama giydiriyorum
Elactus Benimde bebeğim 4.5 aylık ama uzun kollu zıbın birde geceliği oluyor birde yüzüstü yattığı için üstünü açma şansı yok buhar makinası var ondaki derece doğru mu sizce merak ettim şimdi 22-26 derece araso gidip geliyır birde çocuğun beşiğinin yanında üşür mü sizce?
Astalavistababy Dogabebekkk 23-24 derece oluyor geceleri çok soğuk olursa 22-22,5 falan oluyor ben üşürüm daha düşük olursa
Elifsmotherr Bebegimm42 Bu aralar sürekli süründüğü için alt pijamasınin altına tayt giydiriyorum. Birde yeni banyo yapmışsa ince penye yelekleri var onlardan giydiriyorum
Nurcan3500 Dogabebekkk benim 25derece hep cnku kızım uyurken çok üstünü açıyor corapda giydirmem gayet evim iyi sıcak bide alt kattayım üstümde doğalgaz da yok aslında eve bağlı derece benim mesela 21 çok soğuk yapıyor evi
Mommyishome Dogabebekkk 24-25 derece benim evim bebeğimi ince giydiriyorum. Kendim de tişörtle geziyorum. Derece 23 ten aşağı inerse soğuk oluyor ev ve bebeğimin üşüyüp üşümediğinden emin olamıyorum. Ki zaten kalın giydirmektense evi sıcak tutup ince giydirmek daha iyi bence, daha rahat hareket ediyorlar
3melekannesiii Dogabebekkk evin derecesini bilmiyorum ama ben üşüyorsam ogluma Bi kat daha giydiriyorum kombi genelde 34 de yanar aşırı soguk günde 40 a alırız
Pankek Dogabebekkk Ben kalın pijama yorganla yatıyorum ona penye battaniye örtüyorum öyle diym. Oda ısısı 24-25 arası. Salon daha serin 21-22 civarı. Yelek giydiriyorum yataktan kalkınca. 18 derecede üşüyebilir, kalın pijama yorgan gerekir ama bebekten bebeğe değişir. Göğsü ve sırtı sıcaksa üşümüyordur