Mkelebek Dogabebekkk 18 19 derece tbikide cok.sogukkk😳 ideal olan 21-23 derecedir. Bizim.ev gunduzleri 24 25 derece geceleri 22 23 derece ki ben bebegimin usudugunu bile dusunuyorum🤨
Emirin_Annesi10 Dogabebekkk ısıtıcıyı aç mutlaka canım ara ara odanın soğuğunu kırar hiç değilse yapack bisey yok 2 3 ayıda atlatırsak hastalandırmadan bizden mutlusu yok inşallah
Dogabebekkk Nohutannesi ben de uyku tulumu kullanıyorum ama bu derecede kendimiz üşürken bebek de üşüyordur diye endişe ediyorum işte
Nohutannesi Dogabebekkk yorgan gibi canım onlar. Bez için falan açtığında anlarsın zaten üşüyüp üşümediğini. Sıcacık oluyor benim bebeğimin vücudu.sadece çıtçıtlı bodyle giydiriyorum ben
MakarnaKulak Dogabebekkk sabaha karsi faha soguk oluyor araliklarla yakin .Allah korusun hasta olsa daha yıpratıcı oluyor .
Olivki oldugrs1 kombinin dugmesınde dereceyı ayarlayabılıyorsun ve anlık ısıyı gosterıyır. Ayrıca odasına ısı ölcer koymustum😊
Dogabebekkk oldugrs1 evet ısı ölçer al canım üzerinde saat nem ve ısı göstergesi oluyor e bebekte var çeşitler
Merve_Kumsal90 Dogabebekkk 23 derece bence ideal olanı. Daha düşük olunca üşür insan. Heleki bi bebek daha çok üşür. Siz nasıl giyinirseniz. Bebeğinize bi tane fazla giydirin derler. O diyen doktorların ırkı Rus heralde
Deletedmom9 Dogabebekkk Oğlumun odası güneş görmüyor ve 5. Kattayız üstümüzde ev olmadığı için extra soğuk oluyor maalesef.