Ceren27 Arkadaslar 8 günlük bebeğim var. Emziriyorum ama emdikten sonra uyumuyor. Çenesi yoruluyor bırakıyor memeyi gözleri kapıyor uyuyacak sanıyorum hemen geri açıyor gözlerini ağlıyor. İlk günler emince hemen uyuyakalırdı. Mama takviyesi başladık. Mamayı verince uyuyor. Sütüm mü az? Yoksa çenesi yorulduğu için mi bırakıyor emmiyor, Sürekli emzirmek mi gerek anlamına geliyor ? Düşüncelerinizi bekliyorum.
DorukMuratMoM Ceren27 süt az olması hatta gelmemesi bile normal kafaya takarsan hiç gelmeyebilir yetmiyorsa mama takviyesi yap ☺️🙏🏻 Düzelir inşallah
tubasd Ceren27 bezinden anlayabilirsin 5 6 tane dolu bez aliyormusunuz günde. emerken yorulur o yuzden az ve sık emer mama hazmi zor oldugu için daha uzun süre uyutur ama bu sutunuz yetmedigi anlamina gelmez . sut sagma pompaniz varmi yoksa elle sıkılanlardan bi tane almanizi tavsiye ederim her emzirmeden sonra sagin sagdiginiz sutu kasik yada enjektorle verin. su ve kuru dut tüketin iyi düşünün 😊 bebeginiz hayırlı olsun inşaallah 🌸
EsmaBt Ceren27 kirli bez sayın fazlaysa bebeğin doyuyor demektir. Kaç kez çişli bez değiştiriyosun ya da kaç kez kaka yapıyor ordan anlayabilirsin.
Beybi_si Ceren27 cnm emzirdikten sonra sütünü bir sağ bakalım o zamn anlarsın gün icerisndede sagma ya çalış ve bol bol emzir emzirdikce sütün artacaktır
Akcabeytas 1,5 aylık olana kadar yapışık yaşadık resmen benimde sütüm azdı mama takviyesidr yaptım 3 aylığız hala yapıyorum 1,5 aydan sonra yavaş yavaş beni reddetmeye başladı biberona alıştı e tabi benimde sütüm git gide azaldı şuan keyfe keder emiyor 🤷♀️
Kelebek0101 Bebeğin doyup doymadığı aylık kilo alımına göre değerlendiriliyor bizde öyleydik ama doktorumuz mama verdirmedi halen bana yapışık devam
Ceren27 Kelebek0101 evet bizde yapışık durumdayız. Ama doktor mama önerdi bize doktorlarda farklı demek
Ceren27 Beybi_si sağarken gögüs ucum çok acıyor, yara oluyor kanlanıyor buna nsl bir çözüm bulabilirim sizce:(
Beybi_si Ceren27 ben lansinoh Göğüs ucu kremini kullandim tek seferlik kullanmada gecirdi eczaneden 50 tl ye almistim tek kullanmada geçirdionu kullanabilirsin ve elde sagilan pompalardan kullaniyorsan o da yara yapabilir bende onu kullandığım zaman hemn yara oluyordu dayanilmaz sekilde ben daha çok elimle biberona sagiyorum kac ml çıktığını oyle anlıyorum cnm
Gzmky Ceren27 bende pompayla sağarken çok rahatsız oluyordum.ama artık elimle sağıyorum.sizde deneyebilirsiniz
Sonsuzmutluluk Ceren27 açlıktan ağlamıyo aslında sizden ayrılmamak için ağlıyo kızım 2.5 aylık şuan başlarda bizde öğleydik hep emmek isterdi çok gazlı benim kızım gaz sancısı olan bebeklerde çok emmek istermiş anne sıcaklığını istermiş.mamaya gelince anne sütüne nazaran sindirimi zor olduğu için uyuyo anne sütü kolay sindiriliyo sık açıkabiliyo ama doymadığı için değil.siz ne zman isterse emzirin hem göğsünüz daha fazla süt üretmesi için uyarılmış olur sütünüz çoğalır çizili bez sayısını takip ederek mamayı bırakabilirsiniz
Agustosbocegi Ceren27 sürekli meme istemesi sütün yetmediği anlamına gelmiyo biz 2 ay çekyata yapışıktık bel fıtığı oldum sandım 1. ay sonunda akıllı büyüklerim aç bırakma aç aranıp duruyo derken mama getirdiler (doktorum sütün yetiyodur demesine rağmen) tek meme emziribilldim ilk başlarda bu yüzden bende psikolojikmen bitmiştim . sonra ilk ay memeyle 1200 kilo alan bebeğim ikinci ayda mamayla 750 gram almış eşim mamaya almadı memeye devam ettim 3 ayda 1 kilonun üstünde kilo aldı yani demem o ki kendini yetersiz görme hep doyuyo gibi düşün memmek istemesi seninle güvende olmak istediğinden bağlarınızı daha güçlü tutar korkma