Askbocugu5_ Arkadaşlar bebeğimi sütten kestim zaten azdı sütüm dolmuyordu emmeye emmeye iyice sağ göğsüm doldu sağım yapıyorum ama ağrımaya başladı ilacı felan varmı tecrübeli anneler yardımcı olurmusunuz
Askbocugu5_ Şöyle diyim bebeğim anne sütü almıyor artık almadığı için doluyor sağıyorm gene doluyor taçamen sütümü bitirmek için ilaç varmı şişkinlikten rahatsız oluyorum