Ceviz büyüklüğünde bir göbek fıtığı olmkşyı kızım da kimse de öyle bişey görmediğinden korkuyordu bizimkiler 😂 ben alışmıştım guluk guluk o bağırsak sesine bile, doktor para vs bağlamayın diye uyardı bizi hiç ellemedik ama karnına masaj yapmak zor oluyordu, 6.-7. Ayından sonra geçmeye başladı bizim zaten yüzde 95 kendiliğinden geçermiş 2 yaşına kadar geçmezse küçük bir ameliyat dedi doktorumuz, tek merak ettiğim doktorumuz ağrı sancı yapmaz demişti ama kızım çok ağlardı arkadaşımda fıtıktan ağlıyordur o çok ağrı veren bişey demişti kendisinde de olmuş bilemiyorum, şimdi geçti şükür 2 yaşında göbek fıtığından eser yok