Bebeğim 6 aylık sadece anne sütü alıyor. Ek gıdaya yeni başladık. 3 hafta sonra çalışmaya başlayacağım. Biberon zaten almıyor kabul etmiyor. Suyu da kaşıkla veriyorum. Bugün daha önceden buzluğa koyduğum sütü denemek için vermek istedim. Bir kere aldı yüzünü buruşturdu. Sonra ağzını kilitledi kesinlikle veremedim. Günde 6 saati geçmeyecek çalışma sürem. Bu sürede anne sütü almadan ek gıda ile durabilir mi. Ne yapmak lazım. Her gün vermeyi deneyeceğim ama almazsa nasıl bir yol izlemeliyim. Bilgisi olan var mı?