As93 çok denedik ama olmadı malesef, çok ağladı biberonu verdim emmeyi bıraktı birkaç aydır sadece mamayla devam ediyoruz ama benim göğüs ucum küçük olduğu için ilk günden beri zorla tutturuyodum zaten, sizin ümidiniz varsa bir süre daha zorlayın olmazsa da üzmeyin kendinizi (ben ilk günler çok ağlamıştım) sağlıkları yerinde olsunda napalım emmesinler☺️