Berrrrrooooo Cnm anneler benm kızım 4 aylık kafasnn arkadj düzleşti ilk çocgö blmiyordum böşe olup düzelen var mı acaba kafa yastığı kullanan var mı alsam önerbşcgmz bişe saga sola yatröaya çlşıorm uyumuo kendni çevirio yastkta koyuyorum sırtına
UrasEgeninAnnesi Berrrrrooooo en başından beri kafa yastığı kullanıyorum . Kafasının şeklinde çok şükür bir bozulma olmadı. Çevirmeye de gerek olmuyor bebek nasıl isterse öyle yatıyor tavsiye ederim canım