Ssumru mama çok tehlikeli birşey fazlasi bobreklere karacigere kadar zarar verebiliyor bunun farkindasin yazdiklarini okuyunca ne kadar mutlu oldum anlatamam dedim bilen birisi ☺️ doğduğundan beri mamayla besliyorum ama hesabin disina hiç cikmadim yeni doğan bebeğe sirf istiyor diye 120 cc vereni gordu bu gözlerim anlattigimdada her bebek farkli lafini duydum evet her bebek farkli ama mideleri ayni doğuyorlar haksiz miyim 🤷 buyudukce isteklerini belirliyorlar soyle dusunmek lazim su içerken az az gelse bisey anlayamiyoruz az az gelince isyer istemez geriliyorlar.