Esmasultan Havası berbat demir çelik fabrikalarının havaya saldığı gazlar havayı kirletiyor onun dışında gayet güzel sosyal bir yer kiralar uygun
Leylamoms Genellikle sanayi bölgesi kışları çok soğuk oluyor eşim 1 sene orda çalıştı bir ofisi oradaydı dondu resmen. Onu dışında sosyal yerleri güzel, denizi biraz pis bana göre petrol atıkları fabrika atıkları var.