Elifinannesiii-11 benim doktorum şu mama şundan iyidir diye bişey yok bebek hangisini seviyorsa onla devam edin demişti zaten her mamanın sloganı aynı anne sütüne en yakın süt 🙈 bende bu yüzden her mamayı deniyordum (evolvia,hipp, sma ,golden goat )doktorum öyle deyince şuan similac’la devam ediyoruz