2021annesi benimde sezeryandan sonra oğlum memeyi tuttu ama sütüm 3gün gelmedi,mecbur biberonla mamaya dayandık ve bidaha meme istemedi.uyanık olduğu zamanlarda memeyi tutturmaya çalışmak büyük hataymış bence çünkü memeyi görünce krize giriyordu çocuk.Sonra uyanmaya çalışırken gözü açılmadan dayadım memeyi ağzına,aradan şırıngayla mamayı damlattım,böyle böyle 2günde tutturdum memeyi.böyle denerseniz olur bence🤗