19 günlük bebeğim var ve her 2 saatte bir emziriyorum. Hemşireler istersen geceleri 2.5-3 saate çıkarabilirsin dediler, zaten acıktığında kendi uyanır dediler ama çok küçük olduğu için içim rahat etmiyor. Acıkıp ağlamasını beklemeden emziriyorum. Onda da 5-7 dakika emiyor. Bezen daha az. Siz kaç saatte bir emziriyorsunuz? Kendi uyanmasını mı bekliyorsunuz yoksa kendiniz mi uyandırıyorsunuz? Ne kadar zaman sonra sadece bebek istediğinde emziriliyor?