Merhaba arkadaşlar 32 günlük bebeğim var ben de bebeğim pozitif çıktı bugün pozitif çıkışımızın 5. günü biz hastanedeyiz şu anda bebeğimin bazı değerleri yüksek çıkmıştı değerleri düşmeye başladı iki gün önce ama bebeğim aşırı halsiz bitkin sürekli uyku halinde bu normal mi bebeği bu kadar küçük olup pozitif çıkan var mı aranızda lütfen beni bilgilendirirseniz sevinirim🙏🙏🙏🙏