Henüz bugün 21 günlük olduk sariligimiz devam ediyor 🙄 fototerapi aldık 1 gece ama 2 hafta oldu alalı doktor demişti bu makineden çıkınca yüzüne pullanma vs olur diye ama yüzünde ve boyun altında nokta nokta kırmızılı sivilceler çıktı doktora gösterdim ama bişey vermedi neden olabilir bı bilgisi olan var mı ?