Merhaba, kızım 1 buçuk aylık. Kolunda böyle bi şey çıktı el parmaklarında da aynı şekilde küçük küçük var. Başına gelen oldu mu? Yüzünde ve ensesinde sivilce gibi şeyler çıktığında doktorumuz isilik olduğunu söylemişti ama bu izi ilk kez gördüm doğum lekesi değil.