Gokturk-10 1kralice 52 günlük olduk bugün ama 40 çıktıktan beri 8-9 saat anca uyuyor desem yeridir sürekli meraklı gözlerle izleme peşinde 😅
canikom canikom çoğunu gece uyuyor. Gündüzleri zorluyor pek uyumuyor işte. Onda da pusete koyuyorum sallıyorum. Öyle durdurmaya çalışıyorum.
Gokturk-10 1kralice Aç susuz yolumuza devam edecek😂😂 geceden hazırlıyorum yemeği falan yoksa gün içinde tuvalete bile gitmek imkansız 😂
canikom Nehirk uyandığında emziriyorum. İlk uyuduğunda 3-4 saat uyuyor. Sonrasında saatte bir uyanıyor emziriyorum geri uyuyor. Öğlen 11 e kadar böyle devam ediyor.