alinaannee evet göz doktoruna götüreceksiniz doktor gözüne damla damlatıyor birqz bekliyosunuz 20-25 dk kadar sonra tekrar bakıyor gözün arkasındaki damarları görebilmek için damla damlatıyomuş bi 6 aylıkkende bide 1 yaşında gerekiyo sonrasını bilmiyorum biz 6 aylıkken gittik 1 yaşında çağırdı ama gitsem mi bilmiyorum görme problemi yok anladığımız kadarıyla ama normal doktoru götür derse götürecm