Purely evet haklısınız illaki yiyecek ama o yemediginde benim için rahat olmuyor ki. Keşke icse de biraktirmam zorlaşıyor olsa. Inanın bir sey yediremiyorum bir sürü seçenek sunuyorum ama yok. Her geçen gun bir huy çıkarıyor. Ağzına aldığını atıyor , tükürüyo bazen kasigi ısırıyor. Doktora kalırsa kilosu normal olduğu ickn istah açıcı şeylere gerek olmadığını söylüyor. Ve hiçbir şey yazmıyor😐