Merhaba hanımlar. Bebeğim 6. Ayına girdi. 2 haftadır anne sütü veremiyorum kesmek zorunda kaldım. Ek gıdaya başlayacam. Nerden nasıl başlamalıyım bilmiyorum ve boğulma tehlikesinden çok korkuyorum. Tecrübeli anneler bizim için anlatır mısınız ayrıntılı bir şekilde. Çoooook teşekkürler.. 🌺