Semaddem 2 hafta önce kürtaj oldum boş gebelikten, patoloji sonucunda rahimde et beni çıktı ufak bişey doktor sorun olmaz dedi. Bu sabah ayağa kalktığımda birden kan boşaldı kendimi regl sanıp ped taktım ama bu saat oldu hala kan Yok ne yapmalıyım?