Merhabalar bana salı gününe gün verdiler sezaryen olacam da öncesinde test istediler korona testi refakatçimide getireyimi onada yapacakmısınız dedim yok dediler istiyorsa dışarda yaptırabilir dedi doktorda asistanlarda ben anlamadım bişey bide salı sabah acilden giriş yapıp yatışınız olacak dedi niye acilden giriş yaptırıyorlar bana gün veren doktorum yapmayacak mı sezaryenimi anlamadım ben bişey bu durumlarla ilgili bişey bilen varmı ?